משדרגים את המראה הבית עם שולחן אוכל מעוצב בהתאמה אישית

רוצים לשדרג את מראה הדירה ומחפשים שולחן אוכל מעוצב יותר, מרשים יותר ואיכותי הרבה יותר? זה הזמן להכיר מקרוב את קולקציית שולחנות האוכל המעוצבים של “עמירם עיצוב”, חברה המתמחה בעיצוב, תכנון וייצור של פריטי ריהוט יוקרתיים לבית, לרבות, שולחנות אוכל מעוצבים.

שולחנות אוכל מעוצבים בהתאמה אישית!

אצלנו ב-”עמירם עיצוב”, תוכלו למצוא מהיצע נרחב של שולחנות אוכל מעוצבים, המיוצרים בשיטת הייצור העצמי. שיטה זו מאפשרת לכם להיות מעורבים בכל הליך תכנון ועיצוב השולחן, החל מבחירת סוג העץ בו נעשה שימוש לצרכי הייצור, דרך בחירת גודל השולחן ומנגנוני הפתיחה וההגדלה שלו, ועד לבחירת רמת הגימור המועדפת עליכם.

שיטת הייצור העצמית מיושמת על ידי “עמירם עיצוב” מאז שנת 1983, ומאז ועד היום, זוכה השיטה לפופולאריות רבה בקרב אנשים היודעים להעריך איכות ושלמות.

בנוסף, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים של שולחנות אוכל מעוצבים המוצגים בגלריית התצוגה של “עמירם עיצוב” במושב רשפון שבשרון. בחלל הגלריה תוכלו למצוא היצע נרחב של סגנונות עיצוב קלאסיים ומודרניים, תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של רמות גימור, ואף תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של כיסאות מותאמים לשולחן האוכל בו בחרתם. לרשותכם, שולחנות אוכל ריבועיים, מלבניים ומעוגלים.

שולחנות אוכל ברמת גימור אחת מכל כולם!

בין יתר היתרונות המקצועיים המאפיינים את פריטי היוקרה של “עמירם עיצוב”, תמצאו את השימוש המופקד בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, לרבות, עצים איכותיים ומוצרי פרזול. כמו כן, תוכלו ליהנות מיתרון מובהק בכל הקשור לרמת הגימור המושלמת של פריטי הריהוט השונים המיוצרים על ידינו, לרבות, ייצור שולחנות האוכל.

רמת הגימור המושלמת שלנו מאפשרת לכם ליהנות ממראה עץ טבעי, או לחילופין, ליהנות משיטות מתקדמות לצביעת עץ, דבר המאפשר לכם ליהנות ממראה צבעי שלייף, לק, מבריק או מט, לכה ופרובנס.

עמירם עיצוב –מותג של רהיטי יוקרה

“עמירם עיצוב” הינה חברה אשר נוסדה בשנת 1983, ומאז ועד היום היא נחשבת למותג מוביל בכל הנוגע לייצור פריטי ריהוט יוקרתיים. ההקפדה היתרה של בעלי החברה בבחירת חומרי הגלם ושיטות הייצור המתקדמות, מאפשרת גם לכם ליהנות מהיצע נרחב של פריטי ריהוט יוקרתיים לכל חלל הדירה או הבית. בין יתר מוצרי הריהוט המיוצרים ומשווקים על ידי “עמירם עיצוב” תמצאו: שולחנות אוכל מעוצבים, פינות אוכל, שולחנות סלון, כסאות, מערכות שינה וחדרי שינה, מערכות סלון, מזנונים ושידות. זה הזמן לתת קפיצה קטנה למושב רשפון שבשרון ולהרגיש איכות אירופאית לכל דבר ועניין!

מאמר קודם
מאמר הבא